Felnőtt tartalom!

Elmúltam 18 éves, belépek Még nem vagyok 18 éves
Ha felnőtt vagy, és szeretnéd, hogy az ilyen tartalmakhoz kiskorú ne férhessen hozzá, használj szűrőprogramot.

A belépéssel elfogadod a felnőtt tartalmakat közvetítő blogok megtekintési szabályait is.

Mindenféle

Napjaimról alcim Mindenféle

Napjaimról alcim Mindenféle

Új aggodalmak .

2016. október 09. - Józsefné Lancz

 

     Budapest .2016 . október . 9 .

Tudom , hogy kicsit furcsa cím , amit a blogomnak adtam .A tény az , hogy állandóan aggódom , hogy valami nem várt dolog történni fog . Nem tudok bízni az emberekben . /  Ez nem mindenkire vonatkozik . Akinek nem inge , ne vegye magára  // Olyan sok minden , szinte hihetetlen dolog történt velem bő három hónap alatt, hogy minden gyanús . A szokásostól ha eltér valami , máris a gyanús érzés munkálkodik bennem . Annyira , hogy a bizalmat teljes mértékben megingatták bennem . Bajban vagyok most . Mert vannak emberek , akikben továbbra is megbízhatok . /  Ezek vannak szerencsére a többségben . / DE !!!!!! állandóan szelektálok . ,ebben bízhatok ?, ebben  nem?  Akikben feltétel nélkül bízhatom továbbra is , nem akarom hogy úgy érezze . csak egy pillanatra is , hogy bizalmatlan vagyok vele szemben . Nem , nem ezt nem szeretném . Aki viszont érzi , és tudja ,hogy bizony a bizalmamnak volt oka hogy Tőlük megvonjam. Azok lelkiismerete soha ne legyen nyugodt . bolyongjon a hátra lévő életében , a világ űrben . Ne legyen ideje egy pillanatra sem megállni .egy kevéske , pillanatnyi időre sem. Örök mozgásba legyen . Én ha valakit megbántottam , nem tudatosan tettem . Bocsánatot is kérek azoktól , akik úgy érzik , hogy megbántottam őket . Többé nem teszem . Ők viszont , hagyjanak élni , ne üldözzenek állandóan a bosszújukkal .Ne keljen állandóan magam mögé tekingetnem , / hogy a bosszú úr nincs e a sarkamban , /  Nem liheg e ott bosszúra éhesen . Szálljon már végre magába . lássa be , hogy milyen sok lelki fájdalmat okozott .!!! Vagy azt gondolja , hogy ő egy makulátlan gerinces ember ? Ő is ember és nem vagyunk tévedhetetlenek . Senki . Mindnyájunknak vannak hibái . tévedhetetlen ember nincs .    ÉS TÉVEDHETETLEN  EMBER  NINCS .

A bejegyzés trackback címe:

https://napjaimrolbudapesten.blog.hu/api/trackback/id/tr8011782503

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása