Felnőtt tartalom!

Elmúltam 18 éves, belépek Még nem vagyok 18 éves
Ha felnőtt vagy, és szeretnéd, hogy az ilyen tartalmakhoz kiskorú ne férhessen hozzá, használj szűrőprogramot.

A belépéssel elfogadod a felnőtt tartalmakat közvetítő blogok megtekintési szabályait is.

Mindenféle

Napjaimról alcim Mindenféle

Napjaimról alcim Mindenféle

Az ó hazában .

2014. szeptember 17. - Józsefné Lancz

   Budapest . 2014 . Szeptember .17 .

Miért is írom ezt ? Igazából nem tudom .Csak úgy hirtelen jött ötlettől vezérelve . Eszem bejutott , hogy rég voltam . otthon ???? Kérdőjelek . Mert már régóta nem otthon .Egy elhagyott , néha kiszellőztetett  ház csupán . Ha valaki ismerős arra jár , tudja , hogy nem ilyen  szokott lenni . Volt benn élet , volt gazdája , volt aki gondozza . Virított szép volt .  Most már / ugyan él még a volt gondozója , de távol . / Gondol rá persze , hogy gondol , de attól még ugyan olyan elhagyatott lesz mint volt . Mert a gondolattól , nem lesz semmi szebb. Akkor minek is megyek el .?? Talán szeretném látni a rég nem látott barátokat ? Szeretném látni , az utcába a dísz fákon a pirosodni kezdő almákat ? Szeretném , látni a hegy szélben a faluházat ? Szeretnék tovább sétálni föl a domb tetőre ? Ott elnézni észak fele és megnézni a Badacsonyt ? Sorolhatnám , az ok sok . Mindent szeretnék látni , amit már régen láttam . Az a minden , nagyon sok .Sok lenne elsorolni . Értelme sem volna . Nem férne a rendelkezésemre álló papírra . Azért elmegyek ami belefér az időmbe , és úgy érzem ,hogy  ez érdemes és fontos azt meg nézem . A fontossági  sorrend majd ott áll össze . Úgy gondolom , hogy feltöltődve , az ott látott dogoktól . Mégsem lesz olyan sivár az ó haza . Meg szépűl minden .Érdemes lesz máskor is el látogatnom . Persze ha az egészségem . engedi . Előre meg nem szabad gondolni . Jobb , ha jövőt nem látjuk előre .

A bejegyzés trackback címe:

https://napjaimrolbudapesten.blog.hu/api/trackback/id/tr16705169

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Józsefné Lancz 2017.04.11. 10:36:49

2014. szeptember . ........ Nem tűnik soknak . Mégis olyan halványuló emlék . Még egyszer voltam ott , Mindenszentekkor / a Férjem sírjánál . / És utolsó alkalommal . December közepén , . Sikerült. a házat eladni . a pontos dátumra nem emlékszem már . Sok időnk nem volt / decemberben rövidek a napok /A szerződés alá írni . Közüzemi órákat leolvasni és ezt dokumentálni . Túlzásnak tartani a kifejezést . Sajnos aki még ilyet nem csinált , nem tudja milyen kérdéseket tett fel a szolgáltató .Nem sok időnk maradt .Vőmmel néztünk körbe , mit is tudnánk elhozni , amit én emléknek szerettem volna . Nem sok fért be a kocsiba , sőt siralmasan kevés . Ott maradt a lakásban , sok minden . igaz . teljesen be bútorozott lakásba jöttem , a lányomékhoz . Minek is hoztam volna az én kacatjaimat Emlék? , ugyan már az emlék az a szívünkben van , nem holmi régiségek . Egyetlen fontos dolog volt Azt már mindenszentekkor elhoztuk . az urna , amely a férjem hamvait őrizte . azt mindenszentekkor elhoztuk .Akkor költöztem el . Igy az igazi búcsúm az említett látogatáskor volt Szeptemberben . Akkor minden kedves helyet bejártam . mint / Arany János írta / Szép őszi idő volt . Mintha megéreztem volna , hogy többször erre módom nem lesz . Hívott Kati a barátnőm , hogy menjek el . Olyan jó szoktuk magunkat érezni. A sétáink alatt . Már vártuk , hogy délután legyen és mehessünk . Ezek mind meg maradtak emléknek . Az idő múlik . az emlékek vele múlanak . A lassan a semmibe vesznek . 80 éves kor után ez már azt hiszem . természetes dolog .
süti beállítások módosítása