Felnőtt tartalom!

Elmúltam 18 éves, belépek Még nem vagyok 18 éves
Ha felnőtt vagy, és szeretnéd, hogy az ilyen tartalmakhoz kiskorú ne férhessen hozzá, használj szűrőprogramot.

A belépéssel elfogadod a felnőtt tartalmakat közvetítő blogok megtekintési szabályait is.

Mindenféle

Napjaimról alcim Mindenféle

Napjaimról alcim Mindenféle

Egy hetekig tartó álom .

2016. augusztus 26. - Józsefné Lancz

Budapest 2016 .augusztus .26 . 

 

Nehéz volna ezen  lapon elmesélnem , hogy mik történtek velem . Úgy értem a papír kicsi lenne hozzá . Pár szóban ,megpróbálom leírni , az eseményeket . Mtagadta mintha meg sem történtek  volna . Ő volt a jó fiú . én a hazug . Megjátszotta hogy milyen sértésnek vesájus táján történtek , azz kezdődött a dolog . Volt egy kedves barátom . Én legalább is azt hittem , hogy szeret mint egy embert . na ezt használta ki . Nagyon ügyesen manipulálta a gépemet, telefoomat . Azt láttam amit ő kiervelt , és velem játszatta el . Úgy látszik j

óalanyt látott bennem éjjelente az előre elkészített jeleneteket láttam . Persze ő 

naggyon jó . amit leírtam azzal uis bizonyítani akarta , hogy hülye vagyok . A kurzort ide oda mozgatta a szöveg kibogozhatatlan . Ez a drága jó barát , hátba szúrt , a késéről , még most is csöpög a vér. ennyi így nem írom tovább . 

A bejegyzés trackback címe:

https://napjaimrolbudapesten.blog.hu/api/trackback/id/tr6011653112

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása