Felnőtt tartalom!

Elmúltam 18 éves, belépek Még nem vagyok 18 éves
Ha felnőtt vagy, és szeretnéd, hogy az ilyen tartalmakhoz kiskorú ne férhessen hozzá, használj szűrőprogramot.

A belépéssel elfogadod a felnőtt tartalmakat közvetítő blogok megtekintési szabályait is.

Mindenféle

Napjaimról alcim Mindenféle

Napjaimról alcim Mindenféle

Négy éve Budapesten .

2016. október 22. - Józsefné Lancz

  Budapest .2016 .Október.22.

Már négy éve fenn lakom ,és nem került rá sor , hogy írjak róla . Nem általában milyen ? konkrétan ,  milyen is volt  a beilleszkedés .Megvallom féltem egy kicsit . Falun éltem születésem óta  . vajon , milyen lesz   a nagyváros . Az hogy jöttem szükség szerű volt .Az évek is eljártak , az egészségem is megromlott .Tehát jöttem és kellemesen csalódtam .Miért is ?  Jól belegondolva nem sok jót hallottam a nagyvárosról . A viselkedési normák mások . Jól bele gondolva , falun is történnek érdekes , vagy inkább különleges dolgok . Most a városról , sőt a Fővárosról akarok pár szót írni . Arról a kellemes csalódásról . Akkor még elég jól tudtam gyalogolni , és nyakamba vettem a várost . Meg akartam vele ismerkedni . / falusi kislány Pesten / Mindenhol udvariassággal találkoztam . Bár mit meg kérdeztem , udvarias választ kaptam . Tájékozódni nagyon jól tudtam .  Csak úgy jött magától . A négy év alatt , egyszer kellett a Manyinak haza navigálni , telefonon. Nem találtam a Troli megállót . A 15. ös buszra mindenhol rá leltem . Az a házunk előtt áll meg . Ami a fő szinte a várost körbe járja . A pesti részt . A Kis körút  , nagy körút . ,ölelte területet ismertem meg először . Utána Buda jött a várral . Többnyire gyalog , de volt ahol tömegközlekedést is használtam . Kedvenceim , a 15. busz és a 76. troli . Nagyon sok szép épületet láttam . megkaptam a kis Nikont és az okoskámat . Mentem valamerre majd minden nap . A térképet többnyire itthon felejtettem . Budapest Gyönyörű .  A külföldi sajtó szerint a világ második legszebb városa . szeretek itt élni . annak nagyon örülnék , ha folytathatnám a felfedező utamat .

A bejegyzés trackback címe:

https://napjaimrolbudapesten.blog.hu/api/trackback/id/tr5711829777

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása