Felnőtt tartalom!

Elmúltam 18 éves, belépek Még nem vagyok 18 éves
Ha felnőtt vagy, és szeretnéd, hogy az ilyen tartalmakhoz kiskorú ne férhessen hozzá, használj szűrőprogramot.

A belépéssel elfogadod a felnőtt tartalmakat közvetítő blogok megtekintési szabályait is.

Mindenféle

Napjaimról alcim Mindenféle

Napjaimról alcim Mindenféle

Hol rontjuk el .,????

2015. május 19. - Józsefné Lancz

  Budapest .2015. május .19 .

Igen , hol rontjuk el .??, Vannak mondások  rá . Ami el romolhat az el is romlik.Ki rontja el? Melyik fél .? Talált már erre valaki  magyarázatot . ?Nem tudom , én nem olvastam , vagy hallottam .róla . Miről is beszélek ?? Boncolgatom , de nem mondtam , hogy mit .Könnyű kitalálni, a barátságról gondolkodom .Őszinteség az alapja , de !ha őszinték vagyunk  , a másik fél  pont ezt az őszinteséget használja e ki ?? Elemezgetem magamba , de nem tudom a rejtélyt  megfejteni  .Teljese tanácstalan vagyok , mi lehet az igazság ? Egyáltalán nem kellett volna , fehéren , feketén el mondani mindent . Mindent ami csak nyom feszít belülről .Nem kellett volna.a szívem ki nyitni , had ömöljön ki minden .belőle . Minden ami csak nyomja , és fáj tőle . Viszont , ha tovább sem mondjuk el, a gondolataink mindig  a körül  forog A miérteket keresi , Mi lett volna. ha , ezt teszem , és nem azt amit tettem . !! Na ez a nyomós kérdés .Itt el lehet .időzni.Ez már a felesleges boncolgatás . Itt lép közbe egy jó barát . Kinyitjuk  a szívünk ,és minden ki ömlik belőle .El mondunk mindent , ami csak évekig bántott bennünket .Mi meg könnyebbülünk , de ! Át raktuk  egy másik ember vállára .most már Ő is tudja . Nem él e vissza vele . ? Ami évekig csak a mi titkunk volt . Neki nehezebb mint nekünk volt . Ezzel a nehézséggel ő együtt tud e élni . ?Vállalja e , a mi titkunkat és segítően  meg fogja  a kezünk . Vállalja e a közösséget velünk ,hogy nekünk könnyebb legyen  a múlt elfelejtése.Tudjunk egy új életet , életformát kialakítani , az Ő segítségével .Amiben megtisztul érezzük magunk ,  Azt hiszem , ezzel én nem is tudok soha , hogy úgy mond , zöld ágra vergődni .Van e ilyen erős és tiszta,őszinte barátság ??,Két ember barátsága  !!! Olyan  szépen hangzik.Szinte olyan kellemes az íze , ahogy ki mondjuk .Én ízlelgetem . Többször ki  mondom.Barátkozom ezzel az ízzel .Nagyon akarom Hogy ez az íz a számba megtelepedjen és maradjon is ott .

A bejegyzés trackback címe:

https://napjaimrolbudapesten.blog.hu/api/trackback/id/tr607472196

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Józsefné Lancz 2016.12.20. 14:48:15

Nem tudom a blogomat Ki tette fel az idővonalamra . Van e ehhez , rajtam kívül másnak is joga ?????? Nem boncolgatom . Pedig nagyon érdekelne . De nem teszem . Ennek a blognak a tartalma , a mai napig aktuális . Nem oldódott meg . Még mindig nem tudom a választ , a miértekre . Jó volna tudni . Nem szeretem az elvarratlan szálakat . Most így , hogy vissza emlékszem az akkori időkre Az a téma radikálisan megoldódott ./részben / Most ? az élet magától meg fogja oldani . Az akkor keresett miérteknek , nem lesz jelentősége . Barátság .! most is ízlelgetem a szavat . Jó íze van . Talán ? j volna megtudni . ? az igazság birtokában , ha nem is soká lehetnék . Rövid időre is érdemes volna . Mindig ott van az a de , és azt csak én tudom , miért . ? Azaz még én sem . ,de nem sokat kell rá várnom . Addig , Mindenkinek nagyon szép Karácsonyt kívánok . annak is aki sebeket feltépte . miért van , hogy egyik embernek minden sikerül a másiknak nem . ?,??????......................
süti beállítások módosítása