Felnőtt tartalom!

Elmúltam 18 éves, belépek Még nem vagyok 18 éves
Ha felnőtt vagy, és szeretnéd, hogy az ilyen tartalmakhoz kiskorú ne férhessen hozzá, használj szűrőprogramot.

A belépéssel elfogadod a felnőtt tartalmakat közvetítő blogok megtekintési szabályait is.

Mindenféle

Napjaimról alcim Mindenféle

Napjaimról alcim Mindenféle

Nem adtam neki címet .

2016. december 21. - Józsefné Lancz

   Budapest  2016 . December .21 .

Miért nem adtam neki címet ?,? Mert nem egy témáról , akarok írni  . Az este történt .!. A tegnapi fel tőltéseket ellenőriztem .Be fejeztem, és el akartam a szokásos módon búcsúzni . Az idővonalamról pár percre elmentem .  Mire vissza mentem ott volt két Blogom . Nem a legutolsó .Különböző dátumokkal . volt  2015 . évi dátum  is . . Pár perc múlva , már  3 , vagy 4 új .Közben az egyikhez írtam véleményt is . Mire újra az üzenőfalamon  voltam . Újabb  Blogok jelentek  meg . Ahhoz . hogy pontos dátumot és témát tudjak  adni .vissza kellene keresnem őket .Ehhez most nincs kedvem , sem erőm . Meg magyarázhatatlanul , furcsán érzem magam . Mintha a lábam nem is a földön menne . Az egész közérzetem olyan ,/ nem találok rá szavakat  sem , / mintha egy más világban lennék . Mintha  nem is élnék . Ez az eset nem tett jót a jelenlegi állapotomnak .Azt tudom , hogy nem valami ismeretlen erő , vagy szellem , vagy ilyesmi volt Az ilyen misztikumokban nem hiszek .Valódi élő ember  / aki nagyon ért a net-hez /az vitelezte ki ezt a dolgot . Nem tudom mi volt a cél ,az eszköz Én az tudom . Olyan nagyon elvette a kedvemet a facebooktól . hogy a gondolatomat foglalkoztatja hogy ki lépek .Pedig nagyon szerettem vele foglalkozni . Vagy ez volt a cél . Lehet , sőt . Ahogy gondolkodom róla egyre jobban és többet  foglalkoztat az hogy abba hagyom . Ez az egyik gondolat , a másik .,? Valakinek olyannak akiben megbízhatok  az előzményeket elmondom . De ! jönne az újabb az estihez hasonló dolog . Vagy a még régebbi , hogy a családom , akarják belekeverni . Azt nem tehetem meg , a család nekem szent   .Gergő a karrierje elején .van .és nagyon sok és nagy tudást birtokol . Neve van a szakmában . Én ? Én már nem számítok , Már ismerem a betegségeim , a jelenlegi tünetek nagyon eltérnek az eddigiektől . Sokkal erősebbek  a, doktornő által véleményezett gyulladástól ezek eltérőek és sokkal erősebbek . Majd eredményeket , csak a két ünnep után kapok , a CT . pedig holnap lesz . Van min gondolkodjak .

A bejegyzés trackback címe:

https://napjaimrolbudapesten.blog.hu/api/trackback/id/tr447010317

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása