Felnőtt tartalom!

Elmúltam 18 éves, belépek Még nem vagyok 18 éves
Ha felnőtt vagy, és szeretnéd, hogy az ilyen tartalmakhoz kiskorú ne férhessen hozzá, használj szűrőprogramot.

A belépéssel elfogadod a felnőtt tartalmakat közvetítő blogok megtekintési szabályait is.

Mindenféle

Napjaimról alcim Mindenféle

Napjaimról alcim Mindenféle

Végre sikerült .

2016. október 01. - Józsefné Lancz

 Budapest , 2016. Október 1 .

Végre sikerült az oldalamhoz jutnom . Többször próbálkoztam , de nem sikerült . Igaz új  Facebook regisztrációm van  . Talán azért . Remélem a továbbiakba sikerülni fog . Sok minden történt azóta , mióta írtam a blogomba . Már akkor is elvoltam keseredve . Mert olyan dolgok történtek velem ,amiről nem szívesen írok . VALAKI , az oldalamat megszüntette és helyette nyitott egy újat . Egy egész más környéke , mint ahol én voltam . Négy éve vagyok a Facebookon . És Böhönye és környéké voltam . Na ezt valahova Gyöngyös környékére tették . Ami nagyon idegen volt nekem . Nem is jártam az ország eme részén .Jelenleg Budapesten lakom . Egészségi okok miatt költöztem a családomhoz . 56. Évig éltem  Böhönyén . Szeretnék oda vissza kerülni . Csak  tudnám  , hogyan sikerülne ez . Nagyon csak nehezen értem meg ezeket  a szabályokat . 82 .éves vagyok . Ebben a korban már nagyon nehéz , megérteni ezeket a jól , de nekem mégis nehezen megérthető dolgokat . Talán majd sikerül valamilyen segítséget szereznem . Nagyon meglepett az is , hogy ilyen dolog megtörténhet . Egy idegen , csak mert megharagszik rám , a nevembe megszüntet és nyit egy új lapot . Az Email címem meghagyásával , jelszó cseréket bonyolít le . Nagyon ügyes Ő vagy az Ő megbízottja . Nagyon  ügyesen csinálták . A rendszergazda sem tudott érdemleges dolgot megtudni . Azért a lényegere rátapintott . Nagyon sok mentett dolgot eltüntetett . A nekem nagyon kedves életrajzomat megmentettem . A többit majd pótolom . Remélem , nem sokára találkozunk .

A bejegyzés trackback címe:

https://napjaimrolbudapesten.blog.hu/api/trackback/id/tr511756809

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Józsefné Lancz 2016.10.22. 20:01:15

Ma megint írtam egy Blogot .Négy év Budapesten .cimmel .Régóta készűltem ezt a témát megírni .Ez a négy év nem közömbös nekem .Be kellett illeszkednem a falusi élet után a Városi életbe. .Meglepetésemre .Kellemesen csalódtam .Az emberek kedvesek és udvariasak., segítőkészek .Pedig az elenkezőjét vártam .A közlekedéssem okozott nehézséget .Nagyon jól tudtam tájékozódni .Aminek nagyon Örülök. .Remélem továbra sem lesz problmám .
süti beállítások módosítása