Felnőtt tartalom!

Elmúltam 18 éves, belépek Még nem vagyok 18 éves
Ha felnőtt vagy, és szeretnéd, hogy az ilyen tartalmakhoz kiskorú ne férhessen hozzá, használj szűrőprogramot.

A belépéssel elfogadod a felnőtt tartalmakat közvetítő blogok megtekintési szabályait is.

Mindenféle

Napjaimról alcim Mindenféle

Napjaimról alcim Mindenféle

A barátságról általában ,

2016. június 10. - Józsefné Lancz

  Budapest 2016 . Június 10..

Már többször vissza térek a témára . .Időnként intenzíven foglalkoztat a téma . Mi is az a  barátság .?Mit takar a szó . Mit is értek én a Barátság szó alatt .Boncolgatom . Én úgy tudom elképzelni ., hogy egy nagyon bensőséges kapcsolat . Nem pajtási .kicsit mostani szóval élve haveri . Annál több . , bensőségesebb . Például beszélgetések , bizalmasabb dolgokról ., amit nem szokott az ember csak úgy nagy dobra verni . Érzelmekről . életfelfogásról . , a jövő elképzeléséről . Már a saját jövőnk alakulásáról terveinkről . A beszélgetések alapján ismerve a másik fél mentalitását , Tanácsot kérni , hogy neki mi a véleménye az én elképzelésemről , vagy ha már van , a tervemről . Ugyan úgy , ha neki valami problémája van , segítünk neki annak a megoldásában tanáccsal .elfogulatlanul .bele élve magunkat az ő helyzetébe , a legjobb megoldást ajánlani neki . El fogadni az ő egyéniségét azzal együtt szeretni , Nem rá erőltetni a mi egyéniségünket , Mindnyájunkban van hiba . Ezzel a hibával együtt elfogadni őt . Úgy gondolom a barátság egy bonyolult de őszinte kapcsolat .Aminek az  alapja a szeretet . nem csak elfogadni , őszinte barátsággal .szeretni ragaszkodni a másik félhez Nemtől függetlenül . Ez egy lelki kapcsolat .amiben , nem játszik szerepet az , hogy férfi és nő az illető . Nekem volt barátnőm . még Böhönyén , Nagyon jól kijöttünk egymással . Ma is tartjuk a kapcsolatot , telefonon. elég sűrűn beszélünk . Valahogy mégis voltak olyan vélemény különbségek ami nem elhanyagolható . a politika volt az . Kati mindig  átesett a ló másik oldalára , Na én oda nem tudtam soha követni . Nem azért mert nem politizáltam , nem tudtam olyan durván beszélni a másik félről / akit Kati szinte fröcskölve a szavakat ,   szidott  .Azt hiszem erre még többször vissza térek .

A bejegyzés trackback címe:

https://napjaimrolbudapesten.blog.hu/api/trackback/id/tr728798666

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása