Felnőtt tartalom!

Elmúltam 18 éves, belépek Még nem vagyok 18 éves
Ha felnőtt vagy, és szeretnéd, hogy az ilyen tartalmakhoz kiskorú ne férhessen hozzá, használj szűrőprogramot.

A belépéssel elfogadod a felnőtt tartalmakat közvetítő blogok megtekintési szabályait is.

Mindenféle

Napjaimról alcim Mindenféle

Napjaimról alcim Mindenféle

Kinn jártam a szigeten .

2016. május 02. - Józsefné Lancz

       Budapest .2016. május .2.

 Erzsike !  Tegnap kinn voltam szigeten .Nem szóltam előre Neked . Nem haragszol ugye ?  Nagyon gyorsan jött az ötlet .,nem volt időm szólni . Tudod vasárnaponként  jön Bálint ebédelni .Addigra vissza akartam érni .Az elhatározás  azért volt gyors. mert az időjárás előre jelzése ,jósolta a változást .  Megpróbálom úgy leírni , hogy Te  is gondolatban végig éljed a kirándulást .Sikerült , troli és busz járattal  úgy elmenni , hogy ne keljen sokat gyalogolni .Délelőtt még a nap is sütött és kellemes meleg volt .A 26. os buszról az első / Hajós Alfréd /  uszoda , megállónál leszálltam .Tudod , onnét a legközelebb a szökőkút  .Már a hét végén üzemelt . Láttam a Duna partról . 11.h-9.h ig van zene . Csináltam pár képet a szökőkút mögött ./ tegnap azt fel is raktam a gépre  ./ a virágokról . ott nyílik az a szép fás  Bazsarózsa .Labdarózsa . A fákról amit készítettem csak később rakom föl , azt nem a telefonommal készítettem.A fényképezőgéppel  az jobb képet készít és zummolni is  lehet vele .  tudod közelebb hozza a képet . Azaz felnagyítja . . Erzsike , olyan szépek  a gesztenye fák , mintha tele rakták volna gyertyákkal .Sietnem kellett , jó 2. km. az állat kert . Siettem , a szökőkút zenéjéből is szerettem volna hallani . Olyan szép a ritmusra lövik fel a vizet . Mérges voltam nem értem , időben vissza ,Tudod miért . ? az a bestia pulyka kakas .nem akart dürrögní . A kislányt nem is láttam , valahova elbújt .Lehet , hogy a kakas  is azért volt mérges ?Végre forgott párat és kiterjesztette a legyező szerű farkát . , sajnos csak a hátsó felét mutatta . Azt a telefonnal sikerült lekapnom .Már  a nagy kertre , csak pár percem maradt .Nem olyan nagy kár , csak árvácskák voltak .Rohantam vissza .a szökőkútnál .a  Mici  mackó utolsó akkordjai szóltak . Szerencsémre egy ráadás  is volt . / A legyetek jók , ha tudtok .  / A gépet kattogtattam , talán lesz egy jó is  köztük . Ne is kérdezd , hulla voltam mire haza értem .

A bejegyzés trackback címe:

https://napjaimrolbudapesten.blog.hu/api/trackback/id/tr238679372

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása