Felnőtt tartalom!

Elmúltam 18 éves, belépek Még nem vagyok 18 éves
Ha felnőtt vagy, és szeretnéd, hogy az ilyen tartalmakhoz kiskorú ne férhessen hozzá, használj szűrőprogramot.

A belépéssel elfogadod a felnőtt tartalmakat közvetítő blogok megtekintési szabályait is.

Mindenféle

Napjaimról alcim Mindenféle

Napjaimról alcim Mindenféle

A net világa

2016. augusztus 11. - Józsefné Lancz

 

Budapest  2016 . Augusztus 11.

Bonyolult dolog nekem ez a virtuális világ . Még  Böhönyén laktam , indítottak  nyugdíjasoknak egy tanfolyamot . A gyerekek mondták , biztattak , hogy iratkozzam be . Én makacs lévén tiltakoztam .,hogy nem . Be vallom féltem tőle , mint minden újtól . Már bánom . Késő . Ezen hiába késő , már segíteni , nem tudok . Szeretek böngészni . a telefonon.Sajnos az utóbbi egy hónap szinte rémálom volt . Olyanokat véltem olvasni , látni , látni benn ami nekem is hihetetlen . ebből úgy vélem , valaki valami lehetetlent akart kihozni . Tudom , hogy vannak nagyon ügyes emberek , akik jól beleásták magukat a technika világába . valami feltünt a telefonomon , valami megmagyarázhatatlan .el akartak velem bizonyos dolgokat hitetni . a kapcsolat csempét nem szoktam használni . Nagyon ritkám néztem bele . ott szerkesztettem meg a családi telefon számokat . Összegyűjtve a gyorstárcsázóban . Nagyon ritkán telefonáltam . a gyerekek szoktak hívni , ha valamit akartam . Én a vezetékes telefont szoktam használni . Hát nem jutottam szóhoz  úgy össze volt keverve . Össze kapcsolva nevek . elsírtam magam . Én  nem  értek hozzá , hogy fogom én ezt rendbe szedni . akkor a Manyi nevét és telefonszámát láttam . sok fele . Én nem alakítottam ki csoportokat . Mégis ott voltak . Az egyik unokám , rendszergazda . Mondtam neki amit tapasztaltam . Hát mama elvben lehet . Én nem próbáltam ilyen tilos dolgok engem nem érdekelnek . Hihetetlen amit mondasz , mégis van benne valami . Most is gyötör még , és biztosra veszem , hogy megtörtént . Igaz , hogy öreg vagyok már . ,de csak olyan mértékben vagyok szenilis , mint amennyire ebben a korban a normális . Ezzel kapcsolatban elvesztettem valamit ami fontos volt nekem . és többet vissza sem jön . A  hitem az emberekben .a barátságban . a bizalomban . Próbáltam , menteni amit talán lehetett volna . de végül abban sem hittem már . Van egy sanzon , hasonló szöveggel , Valami nem megy ,Nem , Nem megy Akkor kár erőltetni . Elmúlt , vége . Vannak alkalmak amik  többet nem térnek vissza .Ezt közé sorolom . / Valaki elhitetett velem olyat , amit ő akart .

A bejegyzés trackback címe:

https://napjaimrolbudapesten.blog.hu/api/trackback/id/tr9210260850

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása