Felnőtt tartalom!

Elmúltam 18 éves, belépek Még nem vagyok 18 éves
Ha felnőtt vagy, és szeretnéd, hogy az ilyen tartalmakhoz kiskorú ne férhessen hozzá, használj szűrőprogramot.

A belépéssel elfogadod a felnőtt tartalmakat közvetítő blogok megtekintési szabályait is.

Mindenféle

Napjaimról alcim Mindenféle

Napjaimról alcim Mindenféle

Bürokrácia .

2017. április 27. - Józsefné Lancz

Budapest  . 2017 . április .27.

Csak nagyon röviden . A Facebook oldalamról ideiglenesen kiléptem . Vissza akartam lépni . , Kodot kellett volna  kérnem . Kértem , hogy emailben kérhessem a kódom . El fogadták . Míg a kódot megnéztem a levelezésben , és vissza mentem a Facebook oldalra már nem fogadták el .Csak a telefonra küldött sms benn fogadták volna el. Hiába írtam oda , hogy nem jó . Nekem a levél kell . nem vették figyelemben .Kizártak . Ez a magyar bürokrácia . Vagyis . a Facebook egyéni , kis húzása . Kérem nyilvánosra venni a blogot .  Köszönöm .

A bejegyzés trackback címe:

https://napjaimrolbudapesten.blog.hu/api/trackback/id/tr2612459143

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása