Felnőtt tartalom!

Elmúltam 18 éves, belépek Még nem vagyok 18 éves
Ha felnőtt vagy, és szeretnéd, hogy az ilyen tartalmakhoz kiskorú ne férhessen hozzá, használj szűrőprogramot.

A belépéssel elfogadod a felnőtt tartalmakat közvetítő blogok megtekintési szabályait is.

Mindenféle

Napjaimról alcim Mindenféle

Napjaimról alcim Mindenféle

Ismerkedem a Tablettel

2016. május 30. - Józsefné Lancz

 Budapest  2016 . Május . 30 .

Itt ülök a monitor elött és nézem az ismeretlen elrendezéseket . Azt gondoltam ,majd olyan egyszerű lesz , mint a számítógép . Tévedtem . Formára olyan , de a kezelése merőben más . A számítógépet olyan hamar megtanultam kezelni . Bezzeg ezzel fél éve ismerkedem .,de még mindig ott tartok , hogy ismerkedem és nem ott , hogy ismerem . Ez nagy különbség  .Igaz azt segítették a gyerekek meg ismerni , ezt csak magam próbálgatom . Megtalálok mindent , de időbe telik . Most majdnem azt írtam , hogy megőszülök , mire megtanulom , Nem írhatom , mert ugyan csak jól fehéredik a hajam . nem baj , úgyis mindig arról álmodtam , hogy olyan szép fehér hajam lesz mint az Édesanyámnak .Most már nem is álmodozhatok . A tablet rövid időn belül  besegít .a vágyam viszont teljesül .szép fehér lesz a hajam . Mondom fehér lesz , de én nagyon nehezen haladok a tanulásban .Pedig a Windows 10. is le van töltve .  Azt nem mondom , hogy addig nem írok blogot ,amig a gépet /félig behunyt szemmel is tudom kezelni ./ Mi öregek már a technika világába nem tudunk beilleszkedni . a legnagyobb technikai csoda a csípő vas , vagy a kukorica morzsoló volt . A mai gyerekek meg nem tudják , hogy mi is volt az említett csípő vas és a kukorica morzsoló . azért írtam ezt a kettőt , mert nem jutott más eszembe . Volt azért modernebb is  .pl. az óra . Emlékszem valamilyen telepes rádió is volt . Nekem az is érthetetlen csoda bogár volt , nem voltam egy érdeklődő típus az új dolgok iránt .Olyan tízen éves voltam .14 ,15. biciklit is vettek a szüleim . azzal is neki mentem a szalmakazalnak . Befejezem az ön sajnálatot .a sanyarú gyerekkor és az öregségi tehetetlenség felett .

 

 

A bejegyzés trackback címe:

https://napjaimrolbudapesten.blog.hu/api/trackback/id/tr498761030

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása