Felnőtt tartalom!

Elmúltam 18 éves, belépek Még nem vagyok 18 éves
Ha felnőtt vagy, és szeretnéd, hogy az ilyen tartalmakhoz kiskorú ne férhessen hozzá, használj szűrőprogramot.

A belépéssel elfogadod a felnőtt tartalmakat közvetítő blogok megtekintési szabályait is.

Mindenféle

Napjaimról alcim Mindenféle

Napjaimról alcim Mindenféle

Nem értek semmit

2017. május 28. - Józsefné Lancz

   Budapest 2017. május .28 . 

Teljesen magam alatt vagyok . Ma reggel be kapcsoltam . a telefonomat . Arról szoktam az ébresztő képeket a gépre át küldeni . Fölteszem a képet A szöveg kocka ., fel ugrik arra a részre ahova a szöveget szoktam írni . . Nem tudok olyan részre írni , ahol nem látom , hogy mit írok .  Én a telefon beállításain  nem változtattam . Nem merek semmin változtatni . Fel van töltve rá ,Windows 10  Nem értem , többször ki írták nézzem nézzem meg milyen a telefon . , ? tölthető e rá . Igen tölthető . 640 es  . Nem emlékszem olyanra , hogy én kértem volna , a rá töltést . Viszont többször kiírták . ahol állapot frisítést  lehet be írni . , kész a telefonod kezd meg a be állitását . Nem tudom mit kértek tőlem . Mert olyan kiismerhetetlen lett , én semmit nem tudtam vele kezdeni . Ma aztán teljesen kiborultam . A telefont sem tudtam használni ., de a tabletet  sem . pedig azt már rég be állította az unokám . most látok egy ismeretlen jelet, és az van oda írva hogy . nem rég beléptek a gépbe és helyzet meghatározást állítottak rajta . Ki Én , nem is tudom hol van . Ki léphet be az én gépembe . A telefonomba . A család telefon számai külön vannak . Pár napja nézem , egy idegen név van benn Ki törölni sehogy nem tudom . a levelezésemben  két ismeretlen szolgáltató van én csal a gmail.com . ot használom . Rá adásul az egyik az én címemmel . a másik . Gáspár Márta névvel . aminek a jelszavát legalább 100 szor elkérték . A G betűre kell kattintani . G, betűs három ablak nyílik meg . nem vagyok biztonságban . Elromlanak a telefonom és a tablettem is . A családnak egyszer elmondtam . A sziológulhoz vitt a lányom . mert beteg vagyok . Már én is kezdem elhinni , hogy igen . Most mi baja lett a a gépemnek . és a telefonomnak este óta . Nagyon okos lehet aki teszi . Mert kitörülni sem tudok . amit ő nem akar . Nem értem , nem értem .. A jelszavaimat úgy változtatja mint én a fehérneműimet Ebbe bele fogok őrülni . Mos szerencsémre el mentek a strandra . és kedvemre kibőghetem magam . Reggel óta azt teszem . Úgy érzem valaki direkt csinálja velem . .Hogy tud ennyire utálni egy  ember a másikat .  

A bejegyzés trackback címe:

https://napjaimrolbudapesten.blog.hu/api/trackback/id/tr312545683

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása