Felnőtt tartalom!

Elmúltam 18 éves, belépek Még nem vagyok 18 éves
Ha felnőtt vagy, és szeretnéd, hogy az ilyen tartalmakhoz kiskorú ne férhessen hozzá, használj szűrőprogramot.

A belépéssel elfogadod a felnőtt tartalmakat közvetítő blogok megtekintési szabályait is.

Mindenféle

Napjaimról alcim Mindenféle

Napjaimról alcim Mindenféle

Igaz Történet . V.befejező rész .

2016. október 04. - Józsefné Lancz

 

     Budapest .2016. október .4.

  Ezt a történetet még a múlt évben írtam . Befejezni nem sikerült . egy résszel adós vagyok . Régebben a történetet egy asszonyka mesélte el nekem . Nyomasztotta a történet . Kérte had mesélje el , talán meg könnyebbül ha elmondja ami történt . Született egy kislánya , akinek nem örült .Volt már egy kisfia ,az Ő születéséről rossz emlékei voltak . Ami miatt ,nem gondolt még egy babára . Az első szülésnél.nem figyelt rá a bába ,és majdnem elvérzett . Perceken múlott az élete . Ezért nagyon félt a második terhességét mikor megtudta . Úgy érezte ezt a babát Ő nem tudja szeretni . Más történt . A szülés után , nem azonnal , de fokozatosan megszerette a kislányt ,Sőt nagyon szerette és féltette . Nem merte ha látták magához ölelni , csak gondolatban  tette ezt meg . Pici korában nem volt szép kis sápadt arca , pár szál szőke haja volt . Ahogy nőt kis angyal arcú lányka lett belőle .  A család is más szemmel nézett már rá , nem lökdösték  ide oda a kis szépséget . Az anya szinte féltékeny volt rá . Nem szerette ha közel mentek hozzá . Arról már írtam ,hogy nagyon csak várták már , a levegőben lógott a háború kitörésének a híre . Ami 1939. ben meg is történt . A kislány pedig iskola köteles lett . Úgy izgult már az  angyal arcú kislány .Hogy most mi is lesz majd az iskolában . El is vezette  az édesanyja  és be íratta az iskolába . Utána együtt tanulták az egyszer egyet . és az írás tudományát  .Az  anya alig várta , hogy kislánya hazaérjen . csak maga mellett tudva őt érezte jól magát . Az apát mint várható volt be hívták katonának .És kivitték a frontra . abba a borzasztó hideg Orosz télbe . Ott is volt majd 3. évig . A Don kanyarban is  szenvedett az orosz télben . 44. ben meg sebesült  és leszerelt . Nagyon rossz állapotban jött haza . Az anya érte és a kislányért is izgult már . Közeledett a front .féltek nagyon a katonáktól . Mindenki félt , hisz a hírük megelőzte őket . Hogy előlük e ,vagy valami másért , elköltöztek a környékről Többet nem hallottam felőlük . Pedig nagyon szerettem volna tudni , hogy mi lett abból a kislányból .

A bejegyzés trackback címe:

https://napjaimrolbudapesten.blog.hu/api/trackback/id/tr311765695

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Józsefné Lancz 2016.10.04. 11:31:30

Ma már gondtalanul sikerült a belépés . Nagyon köszönöm ismételten a segítő készségüket . Ezt a történetet ,nagyon szerettem volna befejezni . Nem volt a történet e nélkül kerek egész . Valamit ha elkezdek szeretem befejni , Nyugodt vagyok , hogy az olvasó is elégedett . A féltörténetet ők sem szeretik . Az elmúlt évekről szeretnék írni .1 0. éve , hogy egyedül maradtam . A férjem meghalt . Ide a gyerekekhez ,csak négy éve költöztem . Az egészségi állapotom romlása miatt . Az egyedül töltött 6.évet szeretném meg írni . az a hat év nekem olyan tanuló idő forma volt . Nagyon igaz a mondás , hogy meg kell tanulni egyedül élni . Elfogadni az új körülményeket . ,ha már elfogadtuk . Na csak akkor tudunk igazán egyedül élni . Úgy megtanultam , hogy mikor ide költöztem , újra tanulnom kellett a családba élést , az alkalmazkodást . A család többi tagjához .A beilleszkedés nem volt zökkenő mentes . Talán nem is a családot volt nehéz megszokni , inkább a várost . Az öreg fának a gyökerei erősek és ha elszakítják . sérülnek a gyökerek és több sebből vérzik . Ezt , hogy megszüntessük , megint tanulni kell .Most az együttélést az ember életében , mindig vannak új szakaszok , és ezeket a szakaszokat szokni kell és újra és újra elfogadni az új életformát . az elfogadással , mindig könnyebb és könnyebb lesz a Család és a Mi életünk is .
süti beállítások módosítása