Felnőtt tartalom!

Elmúltam 18 éves, belépek Még nem vagyok 18 éves
Ha felnőtt vagy, és szeretnéd, hogy az ilyen tartalmakhoz kiskorú ne férhessen hozzá, használj szűrőprogramot.

A belépéssel elfogadod a felnőtt tartalmakat közvetítő blogok megtekintési szabályait is.

Mindenféle

Napjaimról alcim Mindenféle

Napjaimról alcim Mindenféle

Arany Jánostól . a Hamis tanú .

2017. március 01. - Józsefné Lancz

Budapest . 2017 .Március 1.

Én nem vehetem fel a versenyt Arany Jánossal . Egyik kedvenc költőm volt . Csoda szép balladákat írt És ő írta a Toldit is . Csak keveset akarok írni . Nincs kedvem hozzá , DE !!!! Padlót fogtam . Most már másodszor tették ezt meg velem . Ki raboltak . Feltörték  az oldalamat , és az oldalamat elvitték . megsemmísítették . Gyakorlatilag . megöltek . Halottan élem meg ezeket a napokat . Élőhalottan . Egyetlen örömöm volt .a Facebook oldalam . Sok munkám és persze hogy szeretet volt benn .szeretettel és örömmel csináltam . Olyankor nem éreztem úgy a fizikai fájdalmat . Ami egyre jobban kínzott A hamis tanú címet miért adtam a blogomnak .????Talán csak azért mert a hamis ember is olyat csinál ami törvénytelen .A hamis tanú is olyat állított a másik falú javára , amin az a szomszéd   falú hasznot szerzett . Anyagi hasznot . Aki az én értékemet vitte el az nem anyagi hasznot szerzett , hanem erkölcsi . hasznot . Amit Ő most másodszor torol meg . úgy mond inteligens ember létére , máson torolja meg amit ő követett el  / Részben  / Átkozzam meg . ????  mint a vén Márkust tették . Valami olyannal . pár sort tudok a versből . átkozták meg föl kidobja testedet ég a lelkedet . .Nem ilyet nem csinálok . Majd az égiek úgyis tudják mit kell tenni . Ki fosztott . A mentett dolgaim mind oda . Ami nekem kedves volt . Egyetlen élőfelmenőmről / unokaöcsémről / emlékek oda vannak . most már kár siránkoznom . Majd ha az oldalamat megnyitják t többet írok róla .  Sajnos nem sikerűl a sok regisztrációt megcsinálnom . .olyan mint a mókus kerék . .Körbe forog . Mindenkinek szép napot és egy új hónapot kívánok . 

A bejegyzés trackback címe:

https://napjaimrolbudapesten.blog.hu/api/trackback/id/tr9312305015

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása