Felnőtt tartalom!

Elmúltam 18 éves, belépek Még nem vagyok 18 éves
Ha felnőtt vagy, és szeretnéd, hogy az ilyen tartalmakhoz kiskorú ne férhessen hozzá, használj szűrőprogramot.

A belépéssel elfogadod a felnőtt tartalmakat közvetítő blogok megtekintési szabályait is.

Mindenféle

Napjaimról alcim Mindenféle

Napjaimról alcim Mindenféle

Köszönöm Szépen .

2016. október 03. - Józsefné Lancz

 

         Budapest  2016. Október 3.

        Azért adtam ezt a címet a Blogomnak . Mert ezt a gyorsaságot .amivel a panaszom elintézték . .Igazából nem tudom hol megköszönni . Talán a gépházban . ? Mindenesetre meg fogom próbálni . Mikor az üzenetet elolvastam . nem tudtam , megszólalni .  Ilyen is van ? gondoltam . Igen van . , nekem bebizonyították . Nagybetűkkel írom , még egyszer , hogy  KÖSZÖNÖM : !!!!!!   Nagyon kezdőnek érzem most magam . Szerettem volna nagyobb betűket írni , de nem tudom , hogy nagyítsam meg  a betűket . Most olyan jó kedvem lett ettől a kedves gesztustól . Nem érzem a fizikai fájdalmakat . amit a halmozott gerinc betegségem miatt érzek . Most még fokozottabban , a front hatás miatt .Az ablakom keletre néz . Most szépen besüt a nap . Ez is jobb kedvre hangol . Én mindent megteszek annak az érdekében , hogy ez a gyönyörű őszi idő maradjon . A meteorológia azonban nagyon ború látó .  Szerdára havat is ígér . Magamról : 82 éves vagyok . Imádom a természetet . szeretek fotózni . Sajnos a gyaloglás hiányát nagyon érzem . Csak tömeg közlekedéssel jutok el , kedvenc helyeimre . Az őszi színek lenyűgöznek . A gyönyörű színek amik az őszt jellemzik .A sárgától a sötét rőt vörösig . A Margit Sziget ,a Szt. István park . A Város liget és a Feneketlen tó a kedvenc helyeim .  A kis Nikon  és az okosom segítenek megörökíteni , amit én szeretnék ,hogy maradandó legyen . Még várni kell a színek beérésére . . Sebaj  az időmbe belefér .A Mecsek gyönyörű ősszel . Talán majd még lesz módom .eljutni . Itt az ablakommal szemben , van egy parkoló . szép fákkal . Azok már szépen színesednek . azokat meg is örökítem . Néha akad egy szép napkelte is amit érdemes lefotózni . Mindig van valami , ami miatt így betegen is érdemes élni . Elviselni a fájdalmat és elfogadni az öregség állapotát A legfontosabb az ELFOGADÁS  , csupa nagy betűvel .

A bejegyzés trackback címe:

https://napjaimrolbudapesten.blog.hu/api/trackback/id/tr5511762647

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása