Felnőtt tartalom!

Elmúltam 18 éves, belépek Még nem vagyok 18 éves
Ha felnőtt vagy, és szeretnéd, hogy az ilyen tartalmakhoz kiskorú ne férhessen hozzá, használj szűrőprogramot.

A belépéssel elfogadod a felnőtt tartalmakat közvetítő blogok megtekintési szabályait is.

Mindenféle

Napjaimról alcim Mindenféle

Napjaimról alcim Mindenféle

Miért nem egyszerübb

2016. október 02. - Józsefné Lancz

 

          Budapest .2016. Október.2.

         Nem értem , hogy miért ilyen nehezen lehet belépni . Úgy néz ki mintha valaki akadályozná , hogy hozzá férjek .a már regisztrált oldalamhoz . azért választottam a belépést a Facebookkal mert egy kattintás és kész . A megfogalmazása a szabályoknak túl bonyolult . egy napom rá ment arra , hogy belépjek . Nem tudom mikor változtatták meg . nem túl régen írtam blogot . Remélem a tanácsom figyelembe veszik és a felhasználót nem hátráltatják , hanem segítik . Több témám is van már , de nagyon meggondolom , hogy elkezdjem e . úgy felidegesítettem magam , hogy koncentrálni sem tudok .  Adjanak olyan útmutatást , hogy könnyebb és ne nehezebb legyen a belépés . Nagyon megköszönném , ha figyelembe vennék a kérésem . Szerintem nem vagyok egyedül ezzel . Köszönöm .

A bejegyzés trackback címe:

https://napjaimrolbudapesten.blog.hu/api/trackback/id/tr911760545

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Józsefné Lancz 2016.10.03. 12:28:13

Köszönöm az INDA csapatnak a gyors elintézést . Nagyon emberséges gesztus volt . Én így érzem .82 . éves vagyok . a mozgásomban korlátozott . Jól esik , hogy segítettek , mert a facebookon posztolni nekem nekem olyan munkával egybekötött szórakozást is jelent . Mentett dolgokat képeket cikkeket osztok meg az oldalamon . Idézeteket is , ami ízlésesebb Saját fényképeimet kommentelem . A Lájk c. lapról osztok meg dolgokat .szép kastélyok . tájak emberek és amit még jónak , érdekesnek tartok . Verseket balladákat videókat töltök fel . ez nekem örömet okoz és az egyedül létet kitölti . Keresek valami témát , az mindig akad , amiről tudok írni . Szeretek is . Kitölti az időmet .
süti beállítások módosítása