Felnőtt tartalom!

Elmúltam 18 éves, belépek Még nem vagyok 18 éves
Ha felnőtt vagy, és szeretnéd, hogy az ilyen tartalmakhoz kiskorú ne férhessen hozzá, használj szűrőprogramot.

A belépéssel elfogadod a felnőtt tartalmakat közvetítő blogok megtekintési szabályait is.

Mindenféle

Napjaimról alcim Mindenféle

Napjaimról alcim Mindenféle

Nem várt esemény .

2014. augusztus 17. - Józsefné Lancz

     Budapest 2014. augusztus . 16. Tegnap délután . kisétáltam a Szent István parkba . Nagyon finom fagyit árulnak . Gondoltam , megvendégelem magam . A fagylalttal a kezemben , leültem egy padra . És néztem a gyerekeket hogy játszanak . A padra mellém ült egy hatvanas férfi . Megkérdezte , hogy le ülhet e . ez is furcsa volt . / Közterület / Telefonált , és utána megjegyezte , hogy szépen rendbe hozták . Mondtam , mióta én ismerem , mindig ilyen szép volt . Ő már rég látta , Kint él Gratzban És most csak a kocsira vár amivel jönnek érte . Elmondta , hogy a 70 . es évekbe ment ki Amerikába . A Yale-n végzett plasztikai sebész , csak nosztalgiázik , pár percet . Erről csak annyit . hogy meg ismerhettem , egy egyszerű Embert aki nem nézett ki professzornak ., Nem is viselkedett úgy mégis , csak úgy sugárzott belőle az inteligencia . Pár perc után jött is érte a kocsi . Ő kedvesen elbúcsúzott . a maga egyszerűségével . És meg köszönte a pár szó dicséretét a parkról . Ismét meg győződtem , hogy nem a külső teszi az embert , hanem  a belső tartalom .

A bejegyzés trackback címe:

https://napjaimrolbudapesten.blog.hu/api/trackback/id/tr466610209

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Józsefné Lancz 2016.08.17. 12:27:11

Ehhez nem sokat lehet tenni , a blogban , leírtam a teljes történetet . Sajnos az emberek nem olvassák el . azt gondolják csak annyi mint ami a keretben van .Sajnálom , ha nem olvassák el . azért írom , hogy elolvassák . Bezzeg az idézeteket olvassák , mert az olyan szórakoztató . Pedig sokszor csak egy üres szólam .Az emberek , csak azt olvassák el ami ,úgy érzik , hogy az ő szemszögükből nézve igaz . pedig , de sokszor , csak üres szólam .
süti beállítások módosítása